Waarom Energetische Praktijk?

Kosten en tijdsduur

Stoelmassage (bedrijven):
Tijdsduur: 20 minuten
Tarief per behandeling: 12 euro.

Stoelmassage (particulieren):
Tijdsduur: 30 minuten
Tarief per behandeling: 15 euro.

Shiatsu:
Tijdsduur: 60 minuten
Tarief per behandeling: 25 euro.

De genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Heilzaam effect

Aanraking heeft een heilzaam effect op mensen. Het maakt ze bewuster van signalen in het eigen lichaam.
De massages zijn bedoeld als een preventieve manier om klachten ten gevolge van stress, eenzijdige lichaamshouding, repetitieve handelingen en spanning helpen te voorkomen.
De behandelingen kunnen op die manier helpen om ziekteverzuim te voorkomen.

Ziekte

In het westen wordt een afwijking van de norm als de oorzaak van een ziekte aangegeven. Indien mogelijk wordt deze afwijking door een arts hersteld. Maar is deze afwijking van de norm de oorzaak of een gevolg van een ziekte?

Volgens de oude Oosterse denkwereld maakt het niet uit. Ziekte is een energie-probleem dat weer in balans gebracht dient te worden. Klachten geven een leidraad van de persoon en zijn energiesysteem weer, wat verstoord is en onder welke omstandigheden dit geschiedt. Door iets toe te voegen of weg te laten kan de balans zich herstellen.

Energetische behandelingen voor wie?

De energetische behandelingen zijn geschikt voor iedereen met klachten, die er zelf iets aan wil doen of ter voorkoming van ziekte en bij herstel na een ziekte.

Ook mensen zonder klachten, die graag beter voor zichzelf willen zorgen en/of hun eigen lichaam beter willen leren begrijpen.

Ervaar zelf de goede werking en maak een afspraak!

ENERGETISCHE PRAKTIJK - All Rights Reserved